| Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
| Auteur |
Message |
Anouar
Inscrit le: 09 Nov 2005 Messages: 4 Localisation: London
|
| Posté le: Mer Nov 09, 2005 2:47 pm Sujet du message: Hi every one |
|
|
Hi every one,
Happy to be part of this forum.
If there is any thing I can do to help, let me know.
By the way, I graduated from l'ESC two years ago. To be precise in 2003.
Regards,
Anouar |
|
| Revenir en haut |
|
|
Dj amina
Inscrit le: 19 Fév 2006 Messages: 8 Localisation: Saint Eugène, Alger
|
| Posté le: Jeu Mar 30, 2006 4:41 pm Sujet du message: hi |
|
|
Hi Anouar,
nice to know that a student who graduated in the same year as me is a member of the forum!
take care _________________ Mimi |
|
| Revenir en haut |
|
|
|